Thursday, June 21, 2007

ALHAMDULILLAH!!!!!

ALHAMDULILLAH!!!SYUKUR kpd Allah....
akhirnya aku berjaya membuka kembali blog aku yang dah llame tak dapat dibuke sbb ada masalah-masalah tertentu....dah lama rasanya aku tak post dkt blog ku ini...rasa kaku sgt bl nak tekan keyboard ni..hehehe maklumla dah lame tak menaip....kekangan masa,assgmnt yang byk,tutoran,aktiviti-aktiviti lain adalah penyebab aku tak dapat post kat blog ni...
baru-baru ni aku pegi kkursus kepimpinan ketua mentee,kolej matrikulasi perak...yang bertenmpat kat teluk batik resort...selama 3 hari 2 malam...sronok sgt g sane. Banyak ilmu2 dan pengetahuan baru yg dapat aku pelajari di sana.....

lupe lak....aku skrg belajar kat KOLEJ MATRIKULASI PERAK utk program SATU TAHUN bg sesi 2007/2008...dah sebulan lebih aku stady kat cni....agak busy la gak tekanan pun semakin hari semakin kuat...hanya doa,keredhaan,semangat dan sokongan yang aku amat harap2kan semasa aku berada disini....insyaALLAH...aku yakin aku akan dapat survive kat cni!!!ma, abah....adik-bradik,cikgu2 n rakan2 adalah nadi aku...tanpa korang aku tak dapat bertahan smpai skang..thanks!!!

ok la,namapaknya masa tlh mencemburui aku...lain masa dan waktu insyaALLAh aku akan post lg entri baru kat cni...wassalam......

No comments: