Thursday, June 28, 2007

news!

ASSALAMUALAIKUM W.B.T
hari ni hari khamais,28 june 2007...skarang aku on9 kat cyber remaja, libry kolej.sebenarnya tadi aku baru jer lepasa check tawaran akui kat IPG 4 program ijazah sarjana muda perguruaan ambilan julai 2006. aku dapat kat IPG Darul Aman dkt JITRA, kedah....ingtkan dapat kat Alor Star...tapi tak pe kat mane2 pun tak kisah la asalkan dapat pun dah kira ok n bagus.kursus yang aku dapat ialah pengajian Islam&al-Quran,b.inggeris n b.arab....kne daftar 16 julai ni....
so, aku decide nak accept tawaran ni....hahaha jadi cikgu la aku nanti....huhuhu
aku kuar dari matrix ni mayb hari jumaat ni or awal sket sebab aku kne buat persediaan before pegi IPG
kursus tu memakan masa 5tahun stengah...termasuk program persediaan(asasi) selama satu setengah tahun...so maybe aku grad 23 tahun la...adeh...mudo lg...hehehe tg member2 aku kat matrix ni maybe grad awal la drp kau dalam setengah tahun...tp takper...takisah la...heheh
esok ade Quiz bisness....nasib la dah study...tp agak susah la sket nak kuasai bab3 ni (perniagaan antarabangsa)tp i'll try my best.
ok la times up...lain kali aku post lg k...
salam ukhwah...

No comments: