Friday, January 26, 2007

huh! hari yg paling aku malas......

Assalamualaikum.....

Dah lame rasanya aku tak post kat blog ku ini...maklumla aku sibuk sket sejak mggu ni..tadi pun aku baru jer siapkan keje redaksi yang cikgu amy suruh aku buat...sng jer...just taip2 jer.. hurmm nape eh sejak kebelakangan ni aku ske sgt tido ptg???huh sampai terlepas nak tengok cite katun fav aku 'spongebob' tu...time aku tdo plak tak kne masa, pkl 4 lbh br aku ngantuk...ish2 mmg tak elok btl ar...dah la nak dkt ngan waktu Asar...nak aku akan bngn balik kul 6..begitah dkeadaan aku dlm dua minggu ni...hurmm hope aku dapat ubah tabiat '-ve' aku ni secepat mungkin...InsyaAllah...
Esok (sabtu) aku skul...huhuhu gne jadual hari rabu....yg tak bestnya hari rabu tu ada masa 'faraid' huhuhu hari yg slalu jer wat adrenalinku bergerak dgn pantasnya! mintak2 la ustaz tak soal pasal surah yg dia suruh hafal tu...hari tu aku ade la kantoi sket...tergagap-gagap mase bace...ape lagi lagi...kne berdiri la aku...huhuh bukan aku jerk...member-member lain pun kne gak.ayat Quran tu bukan main panjang lagi!!adeh..da la terbelit-belit plak...tp Alhamdulillah...skang aku da ingat dgn lancar!!
tahun ni aku tak leh mls2....byk giler aku kne hafal!!maklumla subjek b.arab ni memerlukan kita banyak menghafal...kalau rajin, mesti akn dapat skor dlm exam nanti....hurmm aku gelarkan tahun ni 'tahun menghafal sedunia'huhu...tapi tak per...aku akan cuba...InsyaAllah...

No comments: