Tuesday, January 16, 2007

TodaY....

Assalamulaikum....w.b.t

Rasa blurr plak....smlm aku tak on9 sebab aku sibuk lawan chess ngan adik n abg aku..1st time aku men chess tau!hehe klakar tol...yg jd cikgunye adik aku, Afifah...form 2 tahun ni.skang aku da mahir sket men chess.sbnrnya aku tak brape minat main chess ni tp disebabkan aku kne masuk p'tandingan chess, aku terpaksalah "b'cinta" dgn chess nih...hehehe ade ke patut aku yg tak pernah main chess ni boleh dipilih?tp tak pe, sijil punya pasal aku sahut cabaran rakan-rakan aku tu!!yeah!!Bg aku chess ni amat menyeronokkan,relaxs dan tak perlu byk curahan kudrat hanya perlu kecekapan b'fikir utk membaca fikiran, perangkap dan kalahkan lawan.

Okeylah...kita tinggalkan bab chess nih. Hari ni au tlh diberi kepercayaan oleh cikgu utk jd ahli badan readaksi sekolah..knp aku dipih?hurmm ssh nak cakap sbb dulu aku kurang aktif sgt dlm badan-badan ko di sekolah. Sebelum ni aku hanya sertai badan Pembimbing Rakan Sebaya(prs) shj. Tahun ni aku mula 'mengaktifkan' diri dlm badan-badan ko di sekolah...maybe rezeki aku kot.Hari ni adalah kali pertama mesyuarat di adakan...aku telah diberi mandat sebagai naib ketua Editor.Ketua editor disandang oleh Hamdi(upper 6).Rasa terkejut gak bila cikgu pilih aku utk memikul jawatan tu. Berat pun ade gak..takut tak dpt laksanakan amanat tu dgn baik. Tapi aku berusaha sedaya upaya ku utk aku laksanakan amanah tersebut dgn baik..insyaallah....

No comments: